Η Διοίκηση του Νοσοκομείου ενημερώνεται και παρακολουθεί τα προκύπτοντα παράπονα και προβλήματα.
Χρησιμοποιήστε την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας ώστε να εκδηλώσετε τα ευχαριστήρια σας καθώς και τα παράπονα σας
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ
Η διαχείριση των καταγγελιών και των παραπόνων υπόκειται στις διατάξεις του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα ΓΚΠΔ/GDPR (ΕΕ) 2016/679, καθώς και στις διατάξεις του ν. 4624/2019.
Για την εξέταση της καταγγελίας σας, το κείμενο αυτής γνωστοποιείται στον καταγγελλόμενο για να εκθέσει τις απόψεις του. Εάν, ως καταγγέλλων, δεν επιθυμείτε προσωπικά σας δεδομένα να γνωστοποιηθούν στον καταγγελλόμενο θα πρέπει να αναφέρετε, τεκμηριώσετε και εξηγήσετε τους λόγους για τους οποίους δεν επιθυμείτε να γνωστοποιηθούν τα συγκεκριμένα προσωπικά σας δεδομένα στον καταγγελλόμενο. Το Νοσοκομείο, κατόπιν επικοινωνίας μαζί σας, θα αποφασίσει σχετικά με την έκβαση της καταγγελίας σας, αν δεν είναι δυνατή η περαιτέρω διερεύνησή της, υπό τον όρο της τήρησης της ανωνυμίας.
Εάν ενεργείτε ως εκπρόσωπος του καταγγέλλοντος, ζητάμε πληροφορίες σχετικά με την ταυτότητά σας και, εάν είναι απαραίτητο, πληροφορίες για να μας αποδείξετε ότι έχετε την εξουσία να ενεργείτε για λογαριασμό αυτού.
Η πρόσβαση τρίτων στα έγγραφα της υπόθεσης διέπεται από την ελληνική νομοθεσία για την πρόσβαση στα δημόσια έγγραφα.
Είναι δυνατή η τήρηση ανωνυμίας, αν το ζητήσετε εγγράφως και εφόσον η διερεύνηση της καταγγελίας είναι δυνατή, χωρίς ανακοίνωση των προσωπικών σας στοιχείων.
Ως υποκείμενο των δεδομένων έχετε δικαίωμα να αιτηθείτε αντίγραφο των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που σας αφορούν και τα οποία επεξεργάζεται το Νοσοκομείο, να ασκήσετε το δικαίωμα διόρθωσης, περιορισμού και εναντίωσης στην επεξεργασία των δεδομένων αυτών. Σε περίπτωση υποβολής, εγγράφως, δήλωσης εναντίωσης στην επεξεργασία των δεδομένων σας, παύει να είναι εφικτή η διερεύνηση της υπόθεσή σας και η καταγγελία τίθεται στο αρχείο.