Συμμετοχή του ΓΝΕ ΘΡΙΑΣΙΟ στο Πανελλήνιο Συνέδριο Λοιμώξεων
Πραγματοποιήθηκε το Πανελλήνιο Συνέδριο Λοιμώξεων (2-5 Μαρτίου 2023), όπου το ΘριάσιοΝοσοκομείο έκανε αισθητή την παρουσία του, καθόσον συμμετείχε με τις κάτωθι εργασίες, οι οποίες εκπονήθηκαν υπό την καθοδήγηση της κας Σ. Συμπάρδη, Διευθύντρια της Α΄Παθολογικής […]
Συμμετοχή του ΓΝΕ ΘΡΙΑΣΙΟ στο Πανελλήνιο Συνέδριο Λοιμώξεων Περισσότερα »
